Give me everything tonight

Bloggat mycket idag, det lönar sej okså (Y)

when nothing goes right

Go and take some raspberries.
Tog dessa bilder idag, det är så sjukt fint väder ute, och jag är sjuk...

bloglovin

Följ min blogg med bloglovin

WE♥it

Inspiration♥
Tumblr_ljlev2yb3f1qeazmyo1_500_large

Tumblr_lm189inugb1qcrsn7o1_400_large
Tumblr_lm1l3gutzh1qgnl3qo1_400_large

I wish today it will rain all day

maybe that will kinda make the pain go away

Kan man älska picnik mer än vad jag gör?...nej!

If you ever find yourself lost in the dark and you can't see

I'll be the light to guide you

I back bitches! Läs och enyoj för nu börjar jag på allvar, fast ne!

When I look at you

Jag kommer inte kunna blogg för ens om 2 veckor men då kommer jag tillbaka men ennu fler bilder pusss<3

So excuse me forgetting

Det enda sättet att vinna något är att va säg själv!

Let the rain wash away all the pain of yesterday

If you ever lost a light before, this ones for you!

Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor





Om ni undrar nu så har min meny fuckat sej så den befinner sej just nu under alla inlägg!

It Don't Matter If You're Black Or White

I'm Not Going To Spend, My Life Being A Color! Btw ni som undrar är det mycke lyrics från låter i både texter och rubriker, och jag kopierade rubriken direkt från Michael text, är det bara jag eller ska det inte vara dosen't där det står don't?? Fast jag är inte någon engelsk talande så michael måste väl ha rätt, eller?

"Everything looks different from a different perspective"

Jag och Felicia inför vårat bildprojekt!

Gick omkring i ditt kvarter tills det blev för kallt


lampan släcktes i din hall och jag gick hem igen...

En start på denna blogg, mest foto på denna blogg! Jag vet jag har 1000 bloggar men om man gillar att blogga vad ska man göra??



RSS 2.0