jag ser inte dej längre, i mina ögon är du ingenting, ingenting...

sitter på bussen! krånglar lite med bilder och annat tjafs, har haft 3 underbara dagar här hemma, väldigt skönt att vara hemma nu men är det back to real life again!

I hear in my mind all of these voices

Jag har ätit fyra jordgubbar i sommar, har fått alergi på en gång men det var det nästan värt...

if you go, i go, if you stay, i’ll stay, when you cry i’ll try to put a smile on your face

Fler bilder från denna dag kommer snart!

Life’s too short to be sitting around miserable

Jag har övningskört för första gången i mitt liv, och gjort andra grjor imin stuga, har även vart i det huset där ni vet "sommar med ernst" gjordes! hit åker jag tillbaka påtorsdag igen! hoppas ni har haft en bra vecka!

I'll be looking, I'll be running, I'll be flying all around the world

But now I´ve found my place where my heart belong!

För er kan jag åka till månen

l

Står ut från mängden trött på va en också.

I get the tinglies in a silly place

Oredigerat:






Dubbelhaka...
Pics from my heart, my heart bellongs to orust!

Boys boys boys, we like boys in cars


Watch your heart when we're together Boys like you love me forever!
Jag är borta i två veckor nu i stugan, men sedan kommer jag tillbaka med massor av bilder! Puss på er alla läsare!

RSS 2.0