Vem är jag bakom kameran?

TJENIS!
Första inlägget somninte innehåller en låt text eller bara en bild, i och för sig så innehåller detta inlägg också bilder ( såklart)! Men huvudsyftet med detta inlägg är att ni ska snabbt få veta lite vem det egentligen somstår bakom kameran på alla dessa bilder!
Ni som inte är intresserade kan ju fortsätta bara checka in bloggen på de bilder jag lägger ut!

FAKTA
Namn: Emelie 
Födelsedag: 27 mars 1995 ( 16år)
Bor: hemma
Arbete: Just nu sommarjobbar jag som piga
Skola: jag börjar på design linjen till hösten, inrikting entrepenör och foto såklart!

Fritid: Är med kompisar 24/7, fotar, ÄLSKAR OCH SY! redigerarbilder, och det mesta som jag funderlerar ut.

Kamera: Canon 1000d+ 70-300 Tamron zoom objektiv

Vad är det bästa med att blogga?: att folk blir glada och inspirerade av min av mina bilder!

 

BRUKAR DU…

Gnälla: Kan säga att det är jag i ett nöt skal!
Skrika: jo alltid vettu!
Sova: När jag är trött så Ja!
Drömma mardrömmar: när jag inte drömmer vanligt så brukar jag drömma mardrömmar... logiskt!
Klä dig i svart: Call me the black magic women, jag brukar inte klä mej i helsvart!
Dricka: Mjölk jaa OHJA! NEj jag dricker inte alkohol, tycker de som gör det är extremt töntiga finns liksom ingen anledning till att göra det, de som gör det måste ha ett extremt tråkigt liv för jag mena jag kan ju ha roligt utan att dricka vilket inte andra kan...
Hata folk: händer väl rätt ofta.
Lita på folk: Jajemensan


VEM…

Saknar du:
just för tillfället är det de som är utomlands somjag inte träffat på ett tag
Rörde dig sist: em...mamma kanske
Gjorde dig riktigt glad senast: mina kompisar


HAR DU…

För många vänner: Ja de svämmaröver alla vill va vän med mej... nej jag har alldeles perfekt med kompisar!

Tvångstankar: jag kan inte lyssna på när folk äter,och jag har en tanke om att jag måste gå påtoaletten mitt under maten för att jag skakunna få ner all mat!

Någon annan psykisk sjukdom: haha ingen anning.

Färgat håret: 2 gångern
Brutit några ben: aldrig
Några piercings: Nej.
Egen dator: Ofc
Gjort bort dig rejält: Det gör jag varje dag, ojoj vad jag har gjort bort mj imin dagar.
Bra självförtroende: Tillräckligt bra

Kysst någon: kanske det...

Haft sex: Nix, i´m a whit virgin
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaop
Varit kär: JAPP
Blivit kär i någon på nätet: neee
Dumpat någon: bra fråga
Blivit dumpad: Ennu bättre fråga

HUR….

Går du:
Qué?
Fördriver du tiden: Bloggar.
Mycket pengar har du: jag är seriös helt pank!
Tjänar du pengar: Sommar jobbar
Ofta träffar du din familj: nu har jag itne träffat dem så intensift men det kommer!
Mycket äter du: Jag är ett matvrak!

Intressant va? Nu sak jag gå och sy ha en bra dag, lovar att det inte kommer bli något mer sånt hät tråkigt inlägg!
This is me...
Charmtrollet på bilden är jag!
Puss from your Mli!

En ursäkt, räcker det?

Jag känner innerst inne att jag har svikit er läsare när jag inte bloggar!
walking free.

why do we express our feelings through words?

En dag som denna finns det bara fina ord innuti min hjärna.

A girl whit no style but a smile

A summer whit out a smile it´s like a camera whit no pictures, lifeless...

♥ C O N V E R S E♥

Jag fick kämpa länge för min dröm...



ah, what do we have?

Skjorta: Gina Tricot
Shorts: Cubus
Skärp: H&m¨
Skor: Footnews
Världens hetta idag! Kändes skönt att ha på sej något som svalkade lite.
Harni också varmt väder? Skön svensk sommar♥

om du aldrig prövat hur kan du då vara säker?

Jag börjar tro att jag börjar tro att vi kan gå genom eld.



BACK TO THE 80'S

Dagens Outfit:
Levis shorts: Mammas som jag har pimpat
spets mag linne: BikBok
Skort: GinaTricot
Glajjor: Stadium


Hittade dessa coola glajjor i mammas smyckeskrin! Gör som jag girls, kolla i era föräldras gamla saker och se om ni kan fynda något annorlunda, för när du hittar något kan du gå på stan och tänka att du är rätt ensam att ha dessa byxor, smycke osv. Så leta, rota, va lite desperat och ha ett öppet sinne så kan du hitta vad som helst i en gamal dammig garderob!

Ha en bra dag underbara läsare!

I H O P E I W I L L F O U N D Y O U S O M E D A Y

When you're down and out There seems no hope at all, We are the ones who make a brighter day So let's start giving!
GRYM STATISTIK IDAG! ÄLSKAR ER MINA UNDERBARA LÄSARE NI ÄR BÄST!

Seepid

Seepid är det enklaste sättet att få fler besökare till din blogg. Gå in på http://www.seepid.com för att komma igång.

H O U S E O F E R I K A



vi ska gå barfoto genom stan en dag, du och jag erika!

2 0 1 1 - 0 6 - 2 7


I be right back but never 2 U!


on my death stone flies a bird

butterflies flying around in my stomach but in time they will transformed into birds resting on my death stone.

Igår gick det bra i statisktiken!

Fashion is something you follow, style is something you have


Lips that felt just like the inside of a rose



It seems like more than distance between us

Bilder från idag! Kommer flera sedan!


Amatör film

Ta inte detta seriöst!


hahahha! vi hade iallfall kul! vi ska träna lite mer så det blir mer som en film, vi hade inget stativ, ingen fjärrkontroll för den delen heller men ni får njuta va filmen som den är helt enkelt!

PUSS!

Mublera i min hjärna förändrar allt utan på

Har mublerat om mitt rum, vad tycks?

Regn i en annan stad

Regnar idag, ska sitta inne med godis och mysa framör en bra film! Har inte hunnit göra det än på lovet, så detta blir första gången!

Jag vet hur du ser ut i inga kläder

Mejja, mejja, mejja. Min lilla plutt!
Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Visst du kan skratta och låtsas som ingenting 
Men jag vet allt om dig för du har varit min 
Du är nån annan nu i och för sig 
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej 
Men när du strippar och klär av dig är det samma grej


Du tittade bort längre än någon annan

Bakom glaset gömde sej ilskan, ilskan som aldrig kunde nå mej för jag kunde försvara mej!
Du har ett val, du har alltid haft ett val, som om jag inte förstod, som om inte de förstod.
Allt skada du ställt till med, som du inte ens ser, förvinner som en klump i mitt hjärta, varje gång hjärtat slår påminner den mej om hur mycket du har förstört mitt liv.
The round corners make me dizzy

Sju sorger och åtta bedrövelser sen

Snacka om perfekt människa.

så länge sen, så länge sen
Du kommer nog aldrig mer vara min vän
det var för länge sen
så länge sen, så länge sen


Where do I begin?

When everything falls, when my life falls, when you fall, then you betray me! In my head everything spinns, I can´t stand more, I can´t stand more, I can´t stand more! Don´t you understand that it is enough now? I have a life that can´t manage to take care of more, I'm falling to pieces slowly, the pieces can never paste back together again ... and it´s your fault.



Who says I can be free?

from all the things that I use to be?

Bilder från fotbollen i tisdags, villinte riktigt berätta hur matchen gick!

Nothing can bring me down

Haha Kolla vilken härlig känsla jag fick i kroppen när jag såg detta:
Kolla rubriken
Och titta på rubriken, men det som är lite mer coolt är att
Jag la ut den tidigare, lite coolt sådär va?:)

Make me move like a freek




He makes me this

when do we know if we are lucky if we never become satisfied

somebody has to remind us that there is always someone who loves you..

Who says I can’t get stoned?


RSS 2.0